En byggesagkyndig kan hjælpe dig med mange ting, men alle sagkyndige har deres spidskompetencer, det er så omfattende et område at ingen byggesagkyndige ved alt, heller ikke os. Hvis vi bliver stillet opgaver som vi skulle være usikre på, så frem for bare at sige nej, vi kan ikke hjælpe, så gør vi vores allerbedste for at rådgive kunder på hvor deres specifikke forespørgsel skal hen, forklare hvordan deres udfordring skal klares, hvor de skal starte eller hvordan de skal forholde sig. Vi henviser med glæde og behjælpsomhed kunder andre steder hen, hvis dette er nødvendigt.

Det skal give mening

Vi ”gider” ikke hjælpe kunder hvis det ikke er nødvendigt, denne holdning fører hvert år i de flestes øjne til mange spildte timer, vi ser det dog ikke som spildte timer, vi ser det som en super god service i en verden hvor alt jo snart kun kan foregå på mail eller chat og hvor ingen gider bruge 10 min på at hjælpe uden at skal gøre krav på noget, det gider vi.

Mange af Klarhus kunder kan skrive under på at de blev hjulpet godt videre blot ved en telefonisk samtale, de får altid en god og venlig service, derfor er rigtig mange kunder også tilbagevendende eller henviste kunder. Det giver nemlig mening og anmeldelser man bliver glad og stolt af.